سوالات متداول دوره ICC

بله  شما با هر سطحی می توانید در دوره مکالمه فشرده icc شرکت کنید.

این دوره به صورت تخصصی روی مهارت های شنیداری و گفتاری شما تمرکز کرده و در دوره مکالمه فشرده تعداد بسیاری اصطلاح و کلمات جدید یاد می‌گیرید.

در این دوره مانند روش‌های قدیمی آموزش زبان انگلیسی از دفتر و کتاب استفاده نمی شود، خواندن و نوشتن ندارد و تمام گرامر‌ها و مهارت‌های این دوره به صورت کامل در قالب مکالمه به شما ارائه داده می شود و تمرکز اصلی دوره بر روی مهارت های شنیداری و گفتاری می‌باشد.

پس از گذراندن دوره آموزش مکالمه فشرده انگلیسی ICC به سطح Intermediate واقعی خواهید رسید، هرچند از لحاظ گرامری دانشی فراتر از این سطح خواهید داشت و می‌توانید به راحتی با افراد خارج از کشور ارتباط برقرار کنید و یا حتی در خارج از کشور به راحتی زندگی کنید.

این دوره برای افرادی که در سطح مبتدی زبان انگلیسی هستند و یا دانشی پراکنده از آموزش‌های زبان انگلیس دارند مناسب است و موجب یادگیری و تقویت مهارت‌های گفتاری و شنیداری می‌شود.

پیشنهاد ما این است که روزانه فایل‌های صوتی هر درس را 3 الی 5 بار را مرور کنید و سپس درس بعدی را شروع کنید ولی بازهم بستگی به توانایی و زمانی که اختصاص می‌دهید دارد.

این دوره می توانند توانایی شما برای آمادگی شرکت در کلاسهای آیلتس و تافل را ایجاد کند.

یادگیری با استفاده کتاب ها و تنها بسنده کردن به کتابها و جزوه ها را فراموش کنید ، فراگیری زبان تنها در جزوات و کتابها خلاصه نمی شود.

در يك پروسه 6 ماهه به حدی خواهيد رسيد كه به راحتی می توانيد صحبت كنيد همچنين به راحتی خواهيد توانست بنويسيد و بخوانيد.

همه چیز به خود شما بستگی دارد ، هر چقدر میزان تمرین و تکرار شما بیشتر باشد تسلط شما نیز بیشتر خواهد شد.